Песента от Световното

Не може да не сте гледали световното и поне веднъж да не сте чули песента-химн на Мондиал’2010.  Ето ви и текста с превод на български:




Give me freedom, give me fire,    // Дайте свобода и огън
give me reason, take me higher   
// дайте смисъл и високо ме вдигнете,
See the champions, take the field now,   
// Нека видим шампионите на терена
you define us, make us feel proud  // и със тях да се гордеем!
In the streets are, hands uplifting,   // С високо вдигнати ръце по улиците
as we lose our inhibition,   
// губим всякакви задръжки…
Celebration its around us,   
// Празникът е навсякъде около нас,
every nation, all around us   // всички нации са около нас.
Singin forever young,     // Пеем вечно млади,
singin songs underneath that sun  // пеем песни под това слънце,
Lets rejoice in the beautiful game.   
// нека се радваме на красивата игра
And together at the end of the day.  // и си кажем заедно в края на деня:
We all say     // Хайде, всички!
When I get older, I will be stronger.   
// Когато порасна, ще стана по-силен.
They’ll call me freedom.    
// Ще ме наричат свободен,
Just like a wavin’ flag     // като развят флаг,
And then it goes back      // и пак, и пак,
And then it goes back      
// и пак, и пак,
And then it goes back      // и пак, и пак…

Няма коментари:

Публикуване на коментар